UpSales

UpSales
Papildomi pardavimai

Žaidimo esmę sudaro paprastas ir aiškus algoritmas, kaip parduoti papildomą produktą / paslaugą. kuri jam aktuali ir/ar papildo pagrindinį perkamą produktą / paslaugą.
Žaidimas skirtas pardavėjams, konsultantams, pardavimo skyrių vadovams. Žaidėjai renka “balus” už tiksliai ir greitai atliktus papildomo pardavimo žingsnius, teisingai parinktus argumentus ir papildomos vertės paaiškinimą.

Žaidimo trukmė 2-6 val.

Dalyvių skaičius nuo 4 iki 60.

ŽAIDIMO GALIMYBĖS:
•Azartiškas ir įdomus renginys.
•Tinka organizuojant varžybas tarp skirtingų padalinių.
•Komandos susitelkimas ir pasidalinimas patirtimi siekiant bendro tikslo.
•Gebėjimas argumentuotai atsakyti į galimas pirkėjo reakcijas.

REZULTATAI:
•Parduodamo asortimento plėtra.
•Pajamų iš pardavimo vienam klientui padidinimas.
•Kompanijos asortimento pažinimas, papildančių produktų / paslaugų išskyrimas.