Time Mentor Life Balance

TimeMentor Gyvenimo balansas
Stalo žaidimas.

Balansas tarp laiko darbui ir asmeniniams poreikiams. Laiko valdymo simuliacija – stalo žaidimas.

Trukmė: 5-8 val. (su grįžtamuoju ryšiu ir teoriniais intarpais)

Žmonių skaičius: 4 – 100

Time Mentor Life Balance stalo žaidimas moko darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros, asmeninio efektyvumo ir laiko valdymo principų. Kiekvienas žaidėjas “gyvena” žaidimo gyvenimą, turi pasirinkti tikslus, atlikti užduotis, didintų asmeninį efektyvumą ir pasiekti profesinio ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą.

PAGRINDINIAI REZULTATAI:

  • Įgausite vertingos prioritetų nustatymo patirties.
  • Žaidimo forma išmoksite, kaip sugrąžinti laiko pusiausvyrą savo gyvenime.
  • Žaisdami įgausite patirties, kaip didinti asmeninį efektyvumą.
  • Išmoksite nustatyti stiprias ir silpnas savo gyvenimo sritis.
  • Sudarysite gyvenimo balanso planą.
  • Sudarysite asmeninio efektyvumo planą.
  • Atrasite Jūs ribojančius įsitikinimus apie laiko planavimą.
  • Atraskite savo pasąmoningus gyvenimo prioritetus – tuos, kam jau skyrėte dėmesį ir tuos, kas liko nepelnytai pamiršta.
  • Apžvelgsime pagrindines laiko planavimo sąvokas.

 

KAM SKIRTA

  • Komandoms, dirbančioms kartu.
  • Vidutinio ir aukščiausio lygio vadovams, projektų vadovams.
  • Laiko planavimo mokymų vedėjams, norintiems plačiau susipažinti su laiko balanso metodais ir praplėsti kompetencijų ribas.
  • Visiems, kam aktualus darbui ir asmeniniams poreikiams, šeimai, tobulėjimui skiriamo laiko balansas.

 

ŽAIDIMO EIGA

Žaidėjai suskirstomi į komandas po max. 4 žmones prie stalo. Žaidimo kauliukų pagalba žaidėjai juda žaidimo lentoje pavaizduotoje „laiko skalėje“. „Savaitės“ dienomis kiekvieną Jūsų žingsnį lydi skirtingi nutikimai – atsiranda naujų darbų (užduočių kortelės).  Žaidėjams tenka nustatyti prioritetus ir pasirinkti, kuriuos darbus ir kada atlikti, ką atidėti, kaip keisti savo planus, kad spėti atlikti prioritetinius dalykus, o ką visai atmesti.

Kiekvienas žaidėjas taip pat turi asmeninį savaitės planą. Čia surašomi visi darbai, kuriuos planuojama atlikti per savaitę. Tai padeda įvertinti progresą planuojant darbus, jiems skiriamą laiką ir lėšas.

Kiekviena užduotis ir tikslas priskirti vienai atsakomybės sričiai:
karjera, finansai, asmeninis tobulėjimas, šeima, sveikata, laisvalaikis, dvasiniai poreikiai, kasdienis darbas. Kiekviena atlikta užduotis „uždirba“ tam tikrą balų – gyvenimo balanso žvaigždučių – kiekį kiekvienai sričiai.

Pirmos „savaitės“ pabaigoje žaidėjai įvertina savo gyvenimo balansą (kiek žvaigždučių surinkta kiekvienos atsakomybės srityje). Užpildę gyvenimo balanso formą, žaidėjai mato, ar jų žaidimo metu gautas rezultatas atitinka lūkesčius. Kitos „savaitės“ metu įvedamas nuolatinis tikslų nustatymas ir užduočių prioritetų priskyrimas. Taip siekiama geresnio gyvenimo balanso, nei „praėjusios savaitės“.

Kaip rasti laiko užduotims, kurios vertingiausiai veikia gyvenimo balansą? Gerinant savo asmеninį efektyvumą – atliekant daugiau vertingų užduočių su kuo mažesnėmis laiko ir finansų sąnaudomis!

ŽAIDIMO GALIMYBĖS

  • Galimybė Nr. 1 – papildoma kompetencija įvaldžiusiems laiko planavimo principus, bet kuriems aktuali gyvenimo balanso problema.
  • Galimybė Nr. 2 – dinamiška pažintis su visais pagrindiniais laiko planavimo principais dviejų dienų mokymuose.
  • Galimybė Nr. 3 – kompanijų treneriams, vedantiems mokymus įvairaus lygio darbuotojams ir siekiantiems komandos darbo efektyvumo.

 

Žaidimo metu tobulinami įgūdžiai, pagrindinės sąvokos:

  • Darbo – gyvenimo balansas;
  • 4 skubių – svarbių užduočių kvadrantai;
  • Atsakomybės sritys;
  • Tikslų nustatymas;
  • Taktinis planavimas;
  • Asmeninis efektyvumas;
  • Prioritetų nustatymas