ProSales

Pro Sales
Verslo simuliacija, apimanti visą pardavimo procesą: kontakto užmezgimą, poreikių išsiaiškinimą, sprendimo paruošimą, prezentaciją, darbą su prieštaravimais, argumentaciją ir sandorio sudarymą.
Žaidimas vyksta sukuriant konkurencinę aplinką, sąlygas, kai kiekvienas žaidėjas ar komanda atsako už savo finansinius rezultatus.

Ugdomos kompetencijos:

  • Rinkos analizės įgūdžiai;
  • Kontakto su klientu nustatymas;
  • Santykių su klientu nustatymas;
  • Poreikių identifikavimas;
  • Pirkimo kriterijų nustatymas;
  • Sprendimo priėmimo etapai;
  • Prezentacijos įgūdžiai;
  • Argumentacija ir darbas su prieštaravimais;
  • Konkurencinės kovos patirtys.

Rezultatai:

  • Supratimas, kad yra būtina išsiaiškinti kliento poreikius;
  • Gebėjimas sukurti prezentaciją, remiantis kliento poreikiais;
  • Gebėjimas dirbti su argumentais ir prieštaravimais;
  • Pardavimo įgūdžių sutvirtinimas arba pakartojimas žaidimo formoje.