FrontLine

Front Line
Klientų aptarnavimas ir papildomi pardavimai

Žaidimo tikslas – pademonstruoti pagrindinius gerosios kliento patirties formavimo ir kokybiško aptarnavimo principus. Žaidėjai imituoja situacijas, kuriose siekia “kliento” pasitenkinimo ir sudaro galimybę atlikti papildomus pardavimus (up sale).
Žaidimą galima adaptuoti konkrečios įmonės situacijai arba rinkis “universalią” versiją.

Žaidimo trukmė – 4-8 val.

Dalyvių skaičius nuo 6 iki 20.

ŽAIDIMO GALIMYBĖS:
•Naujų ir patyrusių darbuotojų mokymai.
•Personalo įvertinimas.
•Pardavėjo savybių ir kompetencijų ugdymas.
•Žaidimą galima adaptuoti konkrečios įmonės situacijai

REZULTATAI:
•Aptarnavimo proceso supratimas, svarbių detalių
išskyrimas.
•Aptarnavimo kultūros ir standarto suformavimas.
•Lavinami praktiniai gebėjimai aptarnauti klientą.